уторак, 24. март 2009.

Danijela Nasković

PESMA O MENI
Često moji kažu
da sam dete bez takta.
Idu im na živce
nemirluci moji.
A meni u glavi
bubice kolo vode.
Često padne
kečina ko vrata
i eto kritike
sa strane.
Posle kritike
stolica se greje
dok se ne zagreje.
I tako ja budem
vredno dete.

ŠTA MOJA SESTRA MISLI O MENI
Imam sestru
svaki dan 24h.
Ako mislite da mi je lako:
nije tako.
Kada smo bile malo manje,
nije bilo nade
meni da ostavi
bar kockicu čokolade.
Tata i mama skoro nikada nas
nisu ostavljali same u kući,
sigurno su znali
da ćemo se tući.

KALEMEGDAN
Na tom polju
bitke su vođene.
Mnogi su tada
izgubili živote.
A sada:
sada su tamo crkva,
vojni muzej
i tvrđava.

Danijela Nasković (1993, I razred, Tehnička Škola „Novi Beograd“)

0 Коментари:

Постави коментар

Пријавите се на Објављивање коментара [Atom]

<< Почетна