уторак, 24. март 2009.

Marko Cvetković

PESMA O MENI
Živim svoj život između dve strane
gledam u svetlo dok je mrak oko mene
zatvaram oči, skačem visoko
u oblacima tonem duboko
ali sunce beži, brzo kao strela
i tama se oko mene stvara
propadam u ambis svojih reči i dela
dole, u dubinu mora
svako jutro ponovo spreman
uspone i padove ne brojim
bila to ruža ili neman
ja uvek ponosno stojim

„NA BOJNOM POLJU“
Sa milion ljudi stojim na Frontu
Kroz nišan gledam, srce kuca jače
Vidim neprijatelje na horizontu
Kiša počinje, kao da nebo plače...
Prst na orozu spreman je da okine
Strah se u bes polako pretvara
Svaka misao tada se prekine
I đavo moju dušu preuzima...
Dobro, zlo, ne — ovo je izvan toga
Borba za život i domovinu svoju
Pa ipak, svi oko mene mole boga —
Da im glave ne padnu u boju...
Kucnuo je čas za pobedu i žrtve
Na komandu, svi se boriti kreću
Majke će naše žaliti mrtve
Govorim sebi umreti neću, itd.

Marko Cvetković (1991, III razred, Tehnička Škola „Novi Beograd“)

0 Коментари:

Постави коментар

Пријавите се на Објављивање коментара [Atom]

<< Почетна